torstai 11. heinäkuuta 2013

Vepe

Niinkuin tuli aiemmin todettua että Jade on ilmoitettu vesipelastuskokeeseen, joka on SUNNUNTAINA.... Tämä on käynyt jotenkin todella nopeasti ja mä en ole päässyt ajattelemaan asiaa kunnolla, nämä on sellaisia juttuja mistä mun täytyy ensin ajatella että onko fiksua ja olenko nyt ihan tyhmä, tuleeko turha reissu jne.. Treenikerratkin ovat jääneet vähiin ja etenkin tämän päivän jälkeen mun mieli taas vaihtelee kun ei mennyt ihan nappiin meidän treenit. Johtuen ihan suoraan omasta toiminnasta, muttakun...

Oltiin siis tosiaan tänään treeneissä ja aloitin ihan veneestä hypyllä, josta täys kymppi! Ei edelleenkään MITÄÄN ongelmia :)

Toisella kierroksella vientiä.. Itsehän olen veneessä josta myös käskyn annan, nyt olin jotenkin ihan ulapalla (omassa mielessäni) ja Jaden kannustus jäi vähiin. Tai menin ihan lukkoon ensimmäisen käskyn jälkeen -> Jade pudotti esineen ja kävi LIPITTÄMÄÄN VETTÄ. eijeijeiii!!!! Toisella yrittämällä lähti sitten todella hienosti, mutta kun se toinen yrittämä ei riitä, siinä vaiheessa liike on jo nollilla..

Kolmannella kierroksella veneen haku, joka sekin meni aivan upeasti, taisi pudottaa juuri tolppien kohdalla. 

Kerkesimme vetää vielä neljännen kierroksen, otin TYHMÄN riskin ja uudelleen vientiä. Tämä neljäs kierros nyt pilasi mun päivän, tai olisi pitänyt ottaa vaikka jotain hauskaa, mutta ei.. Sama toiminto toistui, mä olin vielä enemmän jumissa, koska jännitin että meneekö pieleen ;) Jade pudotti... toisella yrityksellä lähti ja hienosti toi veneelle. 

Tämä vienti on meillä tällä hetkellä nyt sellaisessa vaiheessa että Jade kyllä tuo, jos vaan MINÄ osaan kannustaa sitä tarpeeksi. Mua vaan jännittää ja pelottaa niin pirusti ettei se tuo ja käy lipittämään vettä, se on oikeasti niiiiin pienestä kiinni!

Toisaalta ei ole mitään menetettävää kokeessa, koska SOVE on suoritettu, ja pitäisi vaan saada 1-tulos jotta luokanvaihto onnistuu joskus. Olisihan silti kiva saada se mahdollisimman pienillä koemäärillä, mä kun en noista kokeista niin tykkää ;) Käyn mieluummin sellaisissa jutuissa missä oma toiminta ei vaikuta..hehe!



Ei kommentteja: