keskiviikko 20. elokuuta 2014

Jade-rakas

"Nyt olet poissa ja mukana tuulen saat,
kulkea rajalla ajattomuuden.
Olit kimallus tähden, olit pilven lento,
olit kasteisen aamun pisara hento.
Et ole poissa vaan luoksemme saavut,
mukana jokaisen nousevan aamun,
ja jokaisen tummuvan illan myötä,
toivotat meille hyvää yötä."

Lepää rauhassa Jade! 


Jaden kunto oli heikentynyt voimakkaasti. Eläinlääkäri totesi kaikkien lihasten kadonneen ja selkäranka tuntui voimakkaasti. Jouduin tekemään kaikkein ikävimmän päätöksen ja niin Jade nukkui pois sylissäni. :( 
Olin vain menossa tarkistuttamaan Jadea, mutta matka päättyikin pahimmalla mahdollisella tavalla...

Jade oli minulle äärettömän tärkeä, SE koira. Niin ihana ilopilleri, hännänheiluttaja, pieni ja fiksu tuholainen. Kaikkein rakkain eikä kukaan koskaan tule korvaamaan Jaden mentävää aukkoa..

Suru ja kaipuu on ääretön.. Kuka nyt vahtii keittiössä aamupalan valmistusta? Kuka juoksee lelun kanssa vastaan kun tulee kotiin ja pitää kovaa älämölöä? 

Jade on opettanut minulle todella paljon enkä tule koskaan unohtamaan meidän yhteisiä hetkiä. Kunpa meidän yhteinen aikamme ei olisi päättynyt näin aikaisin :(

Ikuisesti kaivaten....

2 kommenttia:

Sanna ja Teri ja Bella kirjoitti...

Valtavat osanotot tännekin! <3 <3 Jade oli huippukoira! :)

riicca kirjoitti...

Jade oli paras kaikista.. <3 Kaikkea sitä mitä mä koiralta olen toivonutkin!